Inredning - vardagsrum

Nu är det endast några veckor kvar innan vi flyttar och det är dags att börja fundera på inredningen av vårt vardagsrum. Väggarna är målade i grått.
Vi har inhandlat en U-soffa i mörkgrått tyg och ett tillhörande vitt runt bord.

(Obs! bilden är tagen i möbelaffären så kuddar och matta ingår ej.)

Har sett såå fina, häftiga kuddar på MIO som jag bara mååste ha.



Frågan är bara vilka man skall välja???

En vit hylla från Ikea med mina (redan inhandlade) keramikstövlar på blir en bra väggdekoration.

Fortsättning följer...

Kommentarer
Livskvalitet skrev 2011-05-11 @ 18:33:35

Marilynkudden är supermega snygg tycker jag. Har själv en tavla med henne.



kram

URL: http://livskvalitet.bloggplatsen.se
Annika skrev 2011-05-11 @ 19:06:16

Jag vet, men jag vill ha de andra också!

Kram

URL: http://annikahemlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!