Rensa Kroppen med Detox

Hej,
Har precis fått höra att "De bästa hudprodukterna är de du äter".
Jag har därför i en veckas tid nu provat Ultra Detox och Ultra Balans. Kuren är på 3-6 veckor.

(Detox kommer från engelskans ”detoxification” som betyder avgiftning. Förespråkarna menar att en detox-kur rensar kroppen från gifter och ohälsosamma bakterier och gör att vi mår bättre till både kropp och själ.)

Jag har aldrig provat att "Detoxa" förut men jag kan verkligen rekommendera detta. Innan jag började kuren var min mage uppblåst och krånglade. Nu är den hur bra som helst. Jag har provat massor av dieter och andra preparat mot krånglig mage tidigare men denna slår dem allihopa med hästlängder.
Ultra Detox är en ört-och fiberdrink för utrensning och detox. Den innehåller en blandning av 35 örter som verkar tillsammans.
Ultra Balans är en örtblandning för tarmen. Renar tarmen, balanserar tarmfloran och motverkar svullen mage.

Jag tror att jag fått samma positiva resultat vad gäller min mages beteende om jag endast ätit Ultra Balans men det kan aldrig vara fel att rensa kroppen från lite gifter på samma gång!

Jag blev informerad att jag kunde äta som vanligt (inte fasta) när jag använder detox kuren. När jag läser om detox på nätet pratas det alltid om fasta och detox går hand i hand. Jag skall ta reda på mer om detta i morgon.
Återkommer.....









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!