Jakten på de virkade shortsen!

I dag var jag till Göteborg och tänkte då passa på att köpa mig ett par virkade shorts från H&M, med tanke på att kollektionen släpptes idag. I affären på avenyn trängdes folk som galningar kring den nya kollektionen men några virkade shorts hade inte kommit in.
Väl hemma i Uddevalla ringde jag runt till olika H&M butiker som ligger i närområdet men inget napp. Testade även online shopen som hade släppt kollektionen 07.30. Inte heller där fanns några shorts. Stod att de finns i utsorterade butiker...
På tradera har dom auktionerat ut just dessa shorts en längre tid, alltså måste shortsen kommit till butik tidigare, eller?
Såg en som sålt sina shorts för över 1000 kr på tradera. Nu struntar jag nog i dessa shorts för det verkar som ALLA kommer att springa runt med dem i sommar.

Ha det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!