Bra Hundrastgård i Trestadsområdet?

Var finns alla hundrastgårdar?
Jag har nu sökt med ljus och lykta i Uddevalla området efter detta men endast hittat en som är ca 1x1 kvm, och kan därför ej gå under namnet rastgård. Jag hittade till slut 5 st i Trollhättan och 1 st i Vänersborg. Den i Vänersborg skulle vara lika stor som 2 st fotbollsplaner varför vi styrde vår kosa ditåt. När vi kom fram var där en jättestor hage och en mindre (mycket mindre). I den stora var det 2 st hundar som inte alls "gillade" andra hundar, varför vi fick släppa våra i den, aningen mindre hagen.
Hundarna verkade trivas hur bra som helst fastän det var lerigt och fullt med "spillning" som låg överallt.
Min bild av en hundrastgård gick lite i kras fastän hundarna verkade tycka att det var kul. Jag hade sett fram emot en hage där massor av hundar lekte tillsammans medans husse & matte sitter och pratar och fikar.
I stället så stod folk på kö för att kunna släppa in just sina hundar (själva) en stund. Jag kanske har sett på "mannen som pratar med hundar" för mycket??!!
Jag ger inte upp utan kommer att testa de andra rastgårdarna i Trollhättan. Följ mig och mina hundar på jakten efter den perfekta hundrastgården i trestadsområdet!



Kommentarer
Marie skrev 2011-05-25 @ 22:27:39

Hej! Trillade in här o fick syn på Laban :) Hoppas han har det bra, fin han är. Häls Marie (labans fd ägare)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!