1-års jubileum!

I fredags var jag på 1-års jubileum hos en skönhetssalong här i Uddevalla och minglade omkring.


Tyvärr så missade jag alla goodibags för jag kom iväg lite senare än planerat. Det var minst sagt full smockat med folk i alla åldrar. Det bjöds på bubbel och en massa tilltugg. Det var även jubileumspriser på både behandlingar och smink.
Jag hade redan innan planerat att få mina naglar gjorda med en teknik som kallas Gel Polish. Det är en permanent lackning som varken flisar, slits eller mattas av. Om du vill ha naturliga naglar men som jag tröttnat på avskavd nagellack. Man börjar med manikyr av nagelband och yta, sen på med baslack, färglack och topplack. Varje lager härdas i LED lampa under 30 sekunder, på så sätt binder lacket bättre och du får ett fäste som sitter upp till 3 veckor. Lacken tas sedan bort med antingen aceton eller på salong.


Det var även 20% rabatt på smink så jag passade på att inhandla en ögonskugga och borste från Bare Mineral. Supersnygg!
  

Det var även lottdragning med massor av fina priser!! Tyvärr så vann jag inte men man kan inte få allt.


Tyvärr så tar det roliga slut allt för fort... vid 19.30 tiden började alla dra sig hemåt och så även jag med nylackade gröna naglar och en lila ögonskugga. Måste hem och testa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!